sábado, 13 de marzo de 2010

Publizitatea 7 aldiz eraginkorragoa da, bilaketarako iragarkiekin batzen bada.

2008an, Interneteko publizitatearen eraginkortasunaren inguruko ikerketen urritasuna zela eta, Microsoft enpresak comSorekin batera, bilaketarako iragarkiak eta publizitate kanpainak bateratuz gero lortu zitezkeen ondorioak ikertu zituzten. Honetarako, banku garrantzitsu batek sare bidez eskainitako promozio bat erabili zuten. Hau horrela izanik, ikerketaren emaitzak ondorengo hauek izan ziren:
  • Bilaketarako iragarkien eta publizitate kanpainen elkarketa dela eta, kanpaina argitaratu zen denbora tartean trafikoa, 23 puntu portzentual igotzea lortu zuen bankuaren web orrialdera. Hau da, iragarki publizitarioak baino 7 aldiz gehiago eta euren kabuz bilatzeko iragarkien hirukoitza.
  • Era berean, elkarketa honek web gunean zehar ematen zen denbora ere 8,8 puntu portzentual igotzea suposatu zuen.
  • Gainera, honi esker bankuaren web guneak adierazten zituen orrialde seguruetara egindako bisitak ere handitu ziren kanpainan zehar, 14,9 puntu portzentual, hain zuzen ere.

Artikulu osoa irakurtzeko: http://advertising.microsoft.com/espana/la-publicidad-es-siete-veces-mas-eficaz-si-se-combina-con-anuncios-de-busqueda

No hay comentarios:

Publicar un comentario