martes, 25 de mayo de 2010

Sareko iragarkien eraginkortasuna, inguruko edukiaren kalitatean datza

Charli Tillinghast zutabegileak, Ad Age aldizkarian argitaratutako ikerketaren bidez, interneteko iragarkiak inguratzen dituzten edukiak garrantzitsu edo aipagarriak izateak, iragarkiak horiek eraginkorrak izatea ahalbidetzen edo laguntzen duela adierazten du.

Honetarako, Ad Age aldizkariak, interneteko 6.000 kanpaina aztertu zituen eta hurrengoa ondorioztatu du: kalitatezko edukiak dituzten webguneetan jarritako iragarkiak, notorietate arloan, mezuaren eta produktuaren asoziazioan, markarenganako jarrera eta ikuspegi positiboa eta erosketarako grina sortzean, emaitza hobeagoak lortzen dituzte. Beraz, iragarkiak inguratzen duenak izugarrizko indarra eta eragina du.

Artikulua osorik irakurtzeko, klikatu ezazu link hau.
http://adage.com/digitalnext/post?article_id=143485

No hay comentarios:

Publicar un comentario