viernes, 16 de abril de 2010

Post- test bat nola garatu

1- Kanpaina aukeratu: Voll Damm, “Doble o nada” iragarkia da post-test hau egiteko aukeratu dudana. Izan ere, nahiko berria den kanpaina da eta niri dagokidanez, oso iragarki originala iruditzen baitzait.




2- Targeta aukeratu:

Sexua: Emakume eta gizonak
Adina: 18-50
Eros-ahalmena: erdi mailako jendea

Gure xede taldea, 18-50 urte bitarteko pertsonak osatzen dute, adin tarte honetako pertsonak baitira, orokorrean, garagardoa edaten dutenak. Horrela, maila sozioekonomikoari dagokionez, erdi mailako jendetik gorakoak izango dira gure xede taldea, Voll Damm garagardo marka desberdinetatik garestienetarikoa baita.

3- Sarrera:

Gure ikerketaren helburua, Voll Damm markaren azken kanpainaren eraginkortasuna eta arrakasta aztertu nahi dugu, baita, kontsumitzaileari zer iradokitzen dion. Horrela, iragarkia gure targetarengana iritsi den, gustukoa izan den eta gure komunikazio helburua bete den aztertuko dugu.

Hau egiteko kontutan hartuko dugun xede taldea, gure kontsumitzaileak direnak eta ez direnak osotuko dute. Izan ere, kontsumitzailea izan ez arren, gure targetekoen ezaugarriak izan ditzakete eta iragarkia ikusi arte baliteke gure marka ez ezagutzea eta ordutik aurrera gure produktua kontsumitzea. Hori dela eta, bai kontsumitzaile eta bai orain arte kontsumitzaileak ez direnak aztertuko ditugu, hauengan kanpainak izan duen eragina neurtzeko.

Beraz, ikerketaren bidez, kanpaina gure xede taldekoengana iritsi den, honek kontsumitzaileengan eraginik izan duen garagardoa erosterakoa orduan eta gustukoa izan den. Era berean, garrantzitsuena gure mezua ulertu den aztertzea izango litzateke, kanpaina, horren inguruan egin, sortu baita eta horren bidez neurtu baitezakegu markak duen komunikazio ahalmena. Izan ere, gure mezua ez bada ulertu, komunikatzerako orduan, akatsen bat egon delako izango da.

4- Metodologia:

Gure helburuak neurtzeko erabiliko dugun metodologia, internet bidez eginiko inkesta izango da. Horrela, gure xede taldea osatzen duten 15 pertsonari bidaliko diegu inkesta posta bidez. Inkesta, kualitatiboa izango da, gure helburua iragarkiak izandako eragina eta honek iradokitutakoa aztertzea baita, beraz, erantzun sakoneko arrazoiak eta jarrerak ezagutu nahi ditugu, bere ibilbide pertsonal eta esperientzia propioetan oinarrituta.

Honen luzera 15 galderakoa izango da eta erabilitako galderak mota askotarikoak izango dira. Horrela, hasteko, sarreratxo batekin hasiko gara, izotza apurtzeko eta gaia aurkezteko. Horrela, elkarrizketatua girotu eta nolabaiteko hurbilketa lortuko dugu.

Gero harira joango gara eta galderak egingo ditugu. Galdera motari dagokienez, erantzunen arabera galdera itxiak, irekiak eta mistoak egingo dira, hauek dikotomikoak eta multikotomikoak izango direlarik, galderaren arabera. Informazioaren arabera, sarrerako galdera bat egingo dugu giro ona sortzeko eta galdera iragazkiak eta iragazitakoak erabiliko ditugu.

× Inkestaren aurkezpena:

1- Zein iragarki ikusi dituzu azken astean?

2- Zein garagardo iragarki ikusi dituzu?

3- (Voll Dam aipatu ezean) Ez al duzu gogoratzen garagardo iragarki bat “normal” hitza behin eta berriz errepikatzen dena?
a) bai
b) ez (ezezkoa bada amaitu da inkesta)

4- Baiezkoa bada, zein markari dagokio iragarki hori?

5- Zein mezu helarazten du iragarkiak?
a) Voll Damm edaten dutenak arraroak dira
b) Voll Damm edaten ez dutenak arraroak dira
d) Voll Damm garagardo berezia da
c) Voll Damm garagardo modernoa da

6- Zer iruditzen zaizu iragarkiko ideia?
a) ona b) gogaigarria c)berezia d) ______

7- Zer da gutxien gustatzen zaizuna?
a) musika
b)ideia
c) slogana
d) _______
8- Eta gehien?
a)musika
b)ideia
b) slogana
d) _______
9- Ze balore iradokitzen dizkizu?
a) Askatasuna
b) zorakeria
c) Kaosa
d) _____

10- Voll Damm markarentzat iragarki egokia dela uste ala duzu?
a) bai b) ez

11- Ezezkoa izanez gero, zergatik?
a) mezua ez da ondo ulertzen
b) ideia ez da egokia
c) _______

12- Zure ingurukoen artean honi buruz hitz egin al duzue?
a) bai
b) ez

13- Baiezkoa izanez gero, zein izan da honekiko jarrera orokorra?
a) positiboa
b) negatiboa
14- Voll Damm kontsumitzen ahal duzu?
a) bai
b) ez

15- Ezezkoa bada. Eraginik izan al du iragarkiak zure erosketa ohituretan?
a) bai, orain Voll Damm edaten dut
b) ez, nire betiko garagardoa erosten dut



Pulsa aquí para contestar una encuesta

No hay comentarios:

Publicar un comentario